Filmprikbord
Maak een filmpeople account aan voor extra functies.
bericht plaatsen

Zoeken
zoek op trefwoord:
Populair
Office Assistent
Saskia Elings




Lokatie
Amsterdam

Over ons:
Towel Media is volledig gespecialiseerd in het maken van branded online videocontent. Met een team van ruim 30 medewerkers maken we uiteenlopende videocontent voor o.a. Mentos, Albert Heijn, IKEA, Bolletje, Nuon en radio 538. Al onze producties worden intern gemaakt. Van het ontwikkelingsproces tot het definitief aanleveren van content en het distribueren van de content. Daarnaast werken we veelvuldig samen met media- en reclamebureaus, uitgevers, zenders en influencers.
Wij zijn per direct opzoek naar een office assistent met uiteenlopende taken die het team komt versterken!

Wat voor persoon zoeken wij?
Bij Towel Media zoeken wij een office assistent. Jij bent een echte duizendpoot en het stralende gezicht binnen de organisatie. Weet jij van aanpakken, vind je het leuk om alle medewerkers dagelijks een gezonde lunch voor te zetten en ben je goed in het overzicht bewaren en het netjes en georganiseerd houden van alle kantoor en vergaderruimtes? Dan is dit de perfecte vacature voor jou!

Periode
Jij bent op kort termijn beschikbaar voor 5 dagen in de week voor tenminste 24 uur per week
(tijden in overleg)

Functie eisen / profiel
Wat ga je doen
In deze uitdagende dubbele functie ga je aan de slag als office assistent en verzorg je vijf dagen per week alles rondom de lunch. Je bent verantwoordelijk voor een gevarieerde lunch en maak je de lekkerste salades klaar. Jij beheert de keuken en voorraden bijgevuld zijn en alles op orde is.
In de tijd die over is ondersteun je het team facilitair met office taken.
Je bemant de receptie en je ontvangt de gasten. Je houdt je bezig met de voorraad van de kantoorbenodigdheden en zorgt ervoor dat het aan niets ontbreekt. Kortom alles rondom het kantoor en de keuken loopt op rolletjes omdat jij meerdere ballen in de lucht kan houden!
In deze functie is er veel ruimte voor eigen inbreng waardoor het mogelijk is om de functie uit te breiden. Als je goede ideeën hebt zijn die van harte welkom. Ook kun je je takenpakket naar wens uitbreiden.

Hoe ziet je werkdag eruit:
- Je ontvang de gasten;
- Je beantwoord binnenkomende telefoontjes en zet deze eventueel door;
- Je zorgt ervoor dat de vergaderruimte netjes is ten behoeve van klantafspraken;
- Je bent verantwoordelijk voor de uitgifte van productieauto’s en controleert of deze weer schoon worden ingeleverd. Ook coördineer je de ritjes naar de wasstraat en bijkomend onderhoud aan de auto’s;
- Je verzorgt dagelijks alles rondom de lunch;
- Je bestelt de kantoorlunch en algemene kantoor en keukenbenodigdheden;
- Je besteedt onderhoudsklussen uit aan de juiste partijen en bent het aanspreekpunt voor deze partijen;
- Dagelijkse afhandeling van uitgaande post;

Wat bieden wij?
Wat bieden wij:
- Gezellig en vriendelijke werkomgeving
- Gave werkplek in Amsterdam
- Een prima salaris

Reageren / meer informatie
Je moet inloggen om te reageren






meld NIET OK stuur naar een vriend stuur een reactie


Bericht geplaatst door: Saskia Elings
login om te reageren op dit bericht
Op: 14-05-2019 / 428 x bekeken
Categorie: Marktconforme betaling/vergoeding
Verloopt op: 31-05-2019
bekijk profiel